שלמה נאמן: "בואו נראה אתכם מפנים אותנו. אנחנו כאן כדי להישאר"

    אריאל שרפר No Comments on שלמה נאמן: "בואו נראה אתכם מפנים אותנו. אנחנו כאן כדי להישאר"

    במסיבת העיתונאים תחת הכותרת "בנט מבייש את ההתיישבות", חברי כנסת, שרים לשעבר וראשי מועצת יש"ע תקפו בחריפות את הקפאת הבנייה בשל לחץ קואליציוני ואמריקני בהתיישבות אל מול שחרור אלפי יחידות דיור לפלסטינים

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי כנסת, שרים לשעבר וראשי מועצת יש"ע השתתפו במסיבת העיתונאים, לאחר שראה"מ בנט ביטל בניית אלפי יחידות דיור ביו"ש בשל התנגדות מפלגות מרצ, רע"מ  והמשותפת, למרות שהממשלה אישרה אלף יחידות דיור לרשות הפלסטינית בשטחי C, מסיבת העיתונאים הייתה תחת הכותרת: "בנט מבייש את ההתיישבות":

    ח"כ יולי אדלשטיין אמר כי "הגעתי לכאן להזדהות עם המאבק של ראשי הרשויות מיהודה ושומרון שנמצאים כאן. המאבק של ראשי הרשויות הוא לא מאבק פרטי שלהם אלא זה מאבק על עתיד יהודה ושומרון".

    אדלשטיין הבהיר "כולנו צריכים לשים לב, לצערי הממשלה הזו מספקת לנו כישלונות בכל תחום, כדאי לשים לב שאם נלך בדרך הזו של אישורים לפלסטינים בשטח C והיעדר אישורים ליהודים ובנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת של הפלסטינים אנחנו פשוט נסייע לפלסטינים במאמץ המתוכנן היטב לחנוק את ההתיישבות שלנו".

    ח"כ ניר ברקת הזכיר את מה שהזהירו בליכוד לפני הבחירות: "הזהרנו לפני הבחירות מה יקרה אם לא יהיה לנו גוש ימין חזק, והנה מול עינינו אנו רואים שיש ממשלה רופסת שעוצרת ההתיישבות ועלולה לחפש הסדר מדיני. הכל נקבע לפי האמריקאים ואין ביכולת של ימינה ותקווה חדשה לעצור את המהלכים הללו".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את החלטת הממשלה: "באתי לחזק את ידידי ישראל גנץ במחאה צודקת וחשובה לאומית, ציונית והתיישבותית. 14 יחידות דיור אושרו למועצה הגדולה בישראל, כ75 אלף תושבים. קשה לי לברוח מהתחושה האישית כי תושבי בנימין משלמים מחיר כי ראש המועצה שלהם העביר ביקורת על הממשלה הרעה שיש כאן".

    סמוטריץ' הבהיר כי "אסור בשום פנים ואופן שההחלטה תהיה אגואיסטית, כל ראשי הרשויות צריכים להסתכל בראייה רחבה על אישור הבנייה בהתיישבות ולא לפי מה הם קיבלו. יש כאן אידאולוגיה ויש לנו מחויבות לעם ישראל".

    ח"כ אמיר אוחנה הזכיר את התקציב הקטן ביותר שיעבור להתיישבות בממשלת בנט: "התקציב שאמור להיות מאושר מבשר כי זה יהיה התקציב הנמוך שהיה אי פעם לחטיבה להתיישבות, וזה מה שממשלת עשר מעלות ימינה רוצה להעביר. ההתיישבות בכל חלקי הארץ ובפרט יהודה ושומרון היא המסר לאויבינו לומר להם שזו הדרך היחידה בבוא העת להגיע לשלום".

    ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן אמר: "התושבים רוצים לבנות את ביתם וזה לא קורה. לא 2000 ולא 20 אלף יחידות דיור יספיקו לנו. התיישבות היא ערך והיא חיים. תפסיקו לתפוס את התיישבות כבת ערובה של הליכים מדיניים. יש כאלה שאומרים שצריך לפנות אותנו… בואו נראה אתכם מפנים אותנו. אנחנו כאן כדי להישאר כדי לבנות ולהישאר".

    ראש מועצת קדומים חננאל דורני אמר: "הבטחתם ממשלה של 10 מעלות ימינה. יש כאן 500 אלף תושבים שזועקים את רצונם להתפתח. שואלים אותי מה ההבדל בין הממשלה הזאת לממשלות בראשות הליכוד ואני אומר שכאן עלו תוכניות לאישור שעמדו בכללים ובכל זאת לא אישרו וכל זה בלי לעדכן אותנו".



    0 תגובות